בדרכם לאופוזיציה: השרים הבכירים בדברי פרידה

איתי גדסי 2 Comment on בדרכם לאופוזיציה: השרים הבכירים בדברי פרידה

משמר היוצא, ומשמר הנכנס: בעוד זמן קצר תתקיים בכנסת הצבעת אמון בממשלה החדשה. השרים הבכירים ליברמן גנץ וסער דיברו במליאה לקראת צאתם לאופוזיציה

צילום: נועם מושקוביץ\דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד זמן קצר יתקיימו במליאת הכנסת הצבעות על בחירת יו"ר הכנסת, והבעת אמון בממשלה הנכנסת. לקראת סיכום הדיונים, היוצאים לאופוזיציה, ליברמן סער וגנץ, בנאומים אחרונים כשרים.

שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן אמר במליאה: "אני חייב לציין שהיום אני הרבה יותר אופטימי מצד אחד כי אני ראיתי איך התנהל המשא-ומתן, איך הייתה הצגת הממשלה כאן, ואיזה בזאר טורקי מתנהל גם בשעות האלה. הרבה זמן לא תחזיקו מעמד".

"אני מוטרד מתפקודו של ראש הממשלה, אני ראיתי איך הוא הציג את הממשלה ובעיקר עקבתי אחרי נאומיו בחודש האחרון. אני תוהה האם האיש לא שולט בחומר באופן מוחלט או שהוא משקר במכוון, המסקנה שלי ששני הדברים נכונים" הוסיף ליברמן.

שר המשפטים היוצא גדעון סער אמר: "הייתי פעמים רבות מעורב במשא ומתן להסכמים קואליציוניים, למעלה מ-20 שנה. אני קובע בצורה הברורה ביותר מעולם לא הייתה כניעה גורפת ומבישה לרוחב כל החזית של מפלגת השלטון למפלגות מגזריות."

שר הביטחון היוצא, ח"כ בני גנץ אמר: " לצערי זה נראה כאילו הממשלה הנכנסת משחקת בביטחון, בכלכלה ובחינוך. משחק מונופול שבו כל אחד מנסה לצבור כמה שיותר נכסים בשם המגזר שממנו הוא בא, ובמשחק הזה כולנו נפסיד. כל אלו באים לשרת מטרה אחת – שבמשחק 'מונופול' הזה ראש הממשלה נתניהו יקבל כרטיס של 'צא מהכלא'. הכוונה להפוך את הביטחון ומשרד הביטחון לסחורה פוליטית היא מסוכנת. אני מתריע כאן וקורא לכם בממשלה הנכנסת לא לאפשר לאף פוליטיקאי לנהל צבא פרטי. זכרו שעם הכוח באה גם האחריות".

"אני מוטרד מאווירת הנקם ושכרון הכוח כלפי קבוצות שונות בחברה הישראלית. זכרו שיש ציבור גדול שמרגיש שעולמו חרב עליו – ולו אני מבקש לומר שלצד המאבק הנחוש בממשלה הנכנסת, עלינו לתמוך בה ואף לתת רשת ביטחון ליוזמות חיוביות שיבקשו לטרפד אותן מהממשלה עצמה. אנו נהיה כאן כדי לתמוך במה שצריך ונכון וגם כדי להיאבק ולהבטיח שמדינת ישראל נשארת שייכת לכל אזרחיה והוגנת לכל אזרחיה" כך גנץ.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בדר”כ פרידות הן עצובות אבל הפרידה הזאת שמחה ומושלמת תודה אבא!!!!!

  2. 1

    אני רוצה להגיד לך גדעון סער
    אתה מפחד ממשלה שנכנעה למפלגה מגזרית כולנו יודעים למי התכוונת
    אז בא תשמע סיטואציה
    אתה נוסע בכביש ב2:00 בלילה ויש לך פנצ'ר בגלגל , אתה פונה בקבוצות שלך של החברים שלך וכל אחד מהם מתכרבל בשמיכה ואין לו כח לצאת
    אתה מתקשר למשטרה ומגיע שוטר מהמגזר שלך שלא מוכן ללכלך ידיים
    ואז אתה נזכר "ידידים" ומחייג , לאחר כ10 דק' מגיע לך חרדי שחזר מהכותל ולא חיפש להתכרבל בשמיכה אלא לעזור למישהו ומחליף לך גלגל מציע לך בקבוק שתיה ולא לוקח על זה שקל ,
    אז זהו למגזר הזה הממשלה נכנעה
    כזה נורא?